We wrześniu do telewizji powróciła silna kampania komunikacyjna dla nowych serów pleśniowych Hochland. Kampania potrwa do 19 października. Czytaj więcej »
We wrześniu do telewizji powróciła silna kampania komunikacyjna dla nowych serów pleśniowych Hochland. Kampania potrwa do 19 października. Czytaj więcej »
Marka Kubuś od roku konsekwentnie wspiera ideę drugiego śniadania, edukując i inspirując w tym zakresie mamy oraz ich dzieci. Czytaj więcej »
4 września rozpoczęła się trzecia edycja konkursu „Prześlij przepis” skierowanego do pasjonatów gotowania. Tym razem tematem przewodnim jest szkoła, czyli „QAFP idzie do szkoły”. Wraz z początkiem roku szkolnego, zaczyna się rywalizacja na najbardziej oryginalny i smakowity posiłek do szkoły z kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych QAFP. Każdy przepis z... Czytaj więcej »
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży. Czytaj więcej »
Marka Kubuś od roku konsekwentnie wspiera ideę drugiego śniadania, edukując i inspirując w tym zakresie mamy oraz ich dzieci. Dlatego, po sukcesie strony popierwsze.pl, przyszedł czas na akcję skierowaną bezpośrednio do szkół. Czytaj więcej »
Na sklepowych półkach ponownie pojawiły się promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego 230 g z dołączonym drewnianym nożykiem, idealnym do smarowania kanapek. Czytaj więcej »
To prawdziwa gratka dla szukających smaku jak z ulubionej kawiarni. Promocyjne opakowanie z serii „Moje inspiracje” zawiera pięć saszetek kawy latte (dwie karmelowe, dwie waniliowe i jedną classic) oraz oryginalną szklankę. Czytaj więcej »
Humor, zaskakujący scenariusz wydarzeń, pozytywne emocje i unikalny, włoski klimat – to wyróżniki najnowszej kampanii Malmy. Do tej pory marka zaskakiwała konsumentów przede wszystkim doskonałym smakiem i najwyższą jakością makaronów. Tym razem – zaskakuje akcją, jakiej jeszcze nie było… Czytaj więcej »
Ruszyła wielka loteria dla konsumentów marki SPECJAL! Na miłośników wyrazistego, esencjonalnego smaku piwa SPECJAL, którzy od lipca do grudnia kupią ulubiony trunek w promocyjnym opakowaniu, czeka pula 2 milionów puszek piwa SPECJAL Jasny Pełny do wygrania. Czytaj więcej »
Zakłady Mięsne Pekpol rozpoczęły kampanię promocyjną pod hasłem: „Wgryź się w temat dobrej przekąski”. Akcją objęte są produkty z linii „Kabanosy ze spiżarni”. Czytaj więcej »
Na pożegnanie wakacji wszyscy miłośnicy domowych wypieków i nadmorskich klimatów mogą liczyć na kolejny słodki gest sympatii ze strony producenta Cukru Królewskiego. W wybranych sklepach sieci Simply Market odbędą się degustacje gofrów, a do zakupów dodawany będzie wyjątkowy upominek. Czytaj więcej »
Ostatnio wszyscy zachęcają by jeść polskie jabłka, Hortex namawia – „Pij polskie jabłka!”. Ruszyła kampania reklamowa soków Hortex, w której Matka Natura pokazuje swoją wyjątkową słabość do pysznych , jabłkowych soków Hortex stworzonych z polskich jabłek. Czytaj więcej »
Hochland wystartował z dwoma konkursami pod hasłem „A jak Ciebie inspiruje Almette?” - dla konsumentów i dla blogerów kulinarnych. Czytaj więcej »
W lipcu Hochland wystartował z kampanią outdoorową SERdeczny z natury. Kampania OOH została zaplanowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: tablic FL 18 (6x3m) oraz citylight’ów (1,2x1,8m) i jest realizowana na terenie miast Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice (GOP), Wrocław, Szczecin, Trójmiasto oraz dodatkowo w Koszalinie i Słupsku. Czytaj więcej »
Słoneczne wakacje to wymarzona okazja by zamienić ulubionego Danonka w pyszne pożywne lody. Na tym zabawa się nie kończy. Teraz wraz z Danonkami możesz zorganizować swój własny Turniej Sportowy. Specjalna edycja patyczków do lodów – piłkarzy i fantazyjnych butelek – sportowców różnych dyscyplin, zachęca do wesołej zabawy. A dodatkowo atrakcyjne nagrody do wygrania! Czytaj więcej »
28 lipca wystartowała promocja konsumencka Hit Choco Sticks. Promocją objęte są ciastka Hit Choco Sticks oraz Hit Choco Sticks Karmel. Czytaj więcej »
Od 4 do 29 sierpnia 2014 roku trwać będzie promocja Cukru Królewskiego. Do wygrania: 3 vouchery o wartości 5 000 zł do dukapolska.com, 30 blenderów KitchenAid oraz 80 fartuszków COOKie. Czytaj więcej »
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej. Czytaj więcej »
Przez cały sierpień, aż do wyczerpania zapasów, potrwa cross-promocja komplementarnych produktów do przetworów marek Delecta i Cukier Królewski. Zakup trzech opakowań Dżemixu 2:1 lub Dżemixu 3:1 Delecta będzie premiowany kilogramowym opakowaniem Cukru Królewskiego białego gratis. Czytaj więcej »
Tyski producent serków topionych organizuje kolejny konkurs dla miłośników serków i podróży. Akcja konkursowa rozpocznie się 1 sierpnia i będzie składała się z pięciu równorzędnych, tygodniowych etapów, w których uczestnicy będą musieli rozwiązać zadanie konkursowe. Czytaj więcej »
Rozpoczęła się wielka akcja promocyjna marki Loyd, pod hasłem „Film z herbatą”. Każde promocyjne opakowanie herbaty Loyd zawiera kod, który umożliwi bezpłatne obejrzenie jednego filmu online spośród ponad 500 propozycji. Sposób realizacji kodu został maksymalnie uproszczony, by każdy Klient, nawet ten, który nie korzystał wcześniej z serwisów VOD, mógł swobodnie i bez... Czytaj więcej »
Kucharze, ochroniarze, a nawet rolnik pamiętali o Małym Głodzie w jego 10. urodziny składając mu życzenia. Kto będzie następny? Głodny życzeń jubilat chce rozkręcić ogólnopolską imprezę urodzinową dlatego ogłosił akcje „Maskotki za życzenia!”. Każdy jest zaproszony do zabawy, pozowania do zdjęć i filmów, słowem wszelkich form wyrażania sympatii dla żółtego... Czytaj więcej »
Orzeźwienie w upalny letni wieczór? Zimny koktajl z dużą ilością lodu! Ballantine’s Tokyo, Flower O’Brasil, a może Ballantyna – to eleganckie drinki na wyjątkowy, wieczór w środku lata. Idealne na 2 sierpnia, kiedy to w Krakowie, Sopocie i Warszawie będzie miała miejsce trzecia odsłona organizowanych przez Ballantine’s najlepszych imprez roku pod hasłem Sylwester w środku... Czytaj więcej »
Razowy Kwas Chlebowy inspiruje swoich konsumentów i motywuje do działania przekonując, że małymi krokami można osiągnąć wymarzony cel. Czytaj więcej »
We wrześniu startuje kolejna edycja programu „Moje dziecko idzie do szkoły”, którego partnerem jest Hochland Polska. Jest to program wsparcia edukacji uczniów pierwszych klas szkół podstawowych, a także ich rodziców, w zakresie zdrowego jedzenia i propagujący między innymi spożywanie przez pierwszoklasistów wartościowych śniadań. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Projektowi towarzyszą zintegrowane działania we wszystkich kanałach, zarówno w wymiarze lokalnym, jak i ogólnopolskim. Czytaj więcej »
Na 4 sierpnia producent marki Cukier Królewski zaplanował start promocji konsumenckiej „Magia kreowania, słodycz wygrywania”. Miłośnicy domowych przetworów będą mieli okazję wygrać: vouchery o wartości 5 000 zł, markowe blendery lub wyjątkowo kobiece fartuszki. Promocja będzie miała silne wsparcie reklamowe. Czytaj więcej »
Cukier nieodzownie kojarzy nam się ze słodyczą. Dlatego marka Cukier Królewski z okazji swojego 15-lecia, w krótkim animowanym spocie internetowym celebruje drobne, ale pełne słodyczy gesty, które mają moc odmieniania rzeczywistości. Czytaj więcej »
Do idealnych wakacji nad morzem potrzebne są słońce, muzyka i dobre wino. No, może jeszcze… klapki. Kupując wybrane wino El Sol z promocyjną zawieszką, otrzymasz je w prezencie! Plażowanie z El Sol to pełnia smaku i radości życia! Czytaj więcej »
AMBRA S.A. rozszerza portfolio lekkich, modnych produktów alkoholowych o CIN&CIN Prosecco Extra-Dry D.O.C. - oryginalne włoskie wino musujące, będące kwintesencją lata, niezobowiązującej włoskiej elegancji i nowego trendu na rynku alkoholi. Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...